04 juli 2008

Dark Dudes

Dark Dudes..

Samen met Bram liep ik door de stad, op zoek naar een leuke nieuwe tas. Mijn oude exemplaar had 1 groot nadeel, ik kon namelijk nooit mijn spullen terugvinden.
Het grote vak zorgde ervoor dat ik minutenlang stond te graaien naar mijn mobiel en portemonnee, terwijl mijn hart in mijn keel klopte uit angst dat ik ze kwijt was..
Ik vond het dus tijd voor een nieuwe tas en aangezien ik mijn oude vertrouwde al twee jaar in bezit had kon ik dat voor mezelf wel verantwoorden.

Tot mijn grote verbazing stond de tas die ik leuk vond gebroederlijk met Diddle artikelen in de etalage, maar ik stapte toch de winkel binnen. Daar werd ik heel erg hebberig van alle leuke dingen voor fijne prijsjes die ik tegenkwam.. allemaal van dezelfde lijn.

Dark Dudes is een nieuwe lijn die (afgaand op de website) begonnen is door een aantal Duitsers. Zij hebben een aantal poppetjes verzonnen die allemaal hun eigen stijl vertegenwoordigen. Devil Dude, Mad Bunny, Bad Bunny, Doggy Dude, Street Dude, en Teddy Dude. De namen verraden al dat de lijn vooral bedoeld is voor scholieren, net als de schriften en mappen die ze verkopen, maar ze zijn zo leuk!

Het concept van de lieve figuurtjes die stoer en stout zijn pakte mij meteen al in, maar de kleuren en stijlen zijn ook erg goed verzonnen. Zo is de tas die ik kocht van Teddy dude, dat figuur heeft als slogan ‘cute as hell’ en zijn kleur is donkerpaars.
Je kunt hem als figuurtje kopen, er is de tas, er zijn sleutelhangers, schoolspullen, t-shirts, petjes… en dan hebben we het alleen nog maar over dit ene figuurtje.. Kortom, onthoud dit maar voor mijn verjaardag ;-)

Dark Dudes is gewoon heel slim verzonnen, maar ook erg leuk. En met alle vakjes in de tas raak ik nooit meer iets kwijt!
Ps. Ze hebben ook een erg goed bedachte site, www.darkdudes.eu interactief natuurlijk, maar helaas helemaal in het Duits.




1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi lady!

Net als jij was ik gelijk weg van de dark dudes toen ik zag wat ze allemaal hadden, lekker rebels!
Voor een site in het nederlands kan je op de volgende site kijken:
http://www.darkdudes.de/int.phtml
Zelf heb ik het ook al niet kunnen laten om een tas en wat andere hebbedingetjes van de stoere dark dudes te kopen en ik ben ook geen 16 meer.....maar 24.

Groetjes Patricia