14 mei 2006

Voorbij pijnlijke voeten!

Nooit meer kapotte tenen, een bloederige hiel, brandende voetzolen, ingegroeide teennagels of uitgerekte enkelbanden.. willen we dat niet allemaal?
Misschien waren ze dan prijzig, ik doe ze nu zelfs binnenshuis niet meer uit. Zo heerlijk zijn mijn sandalen. Ik weet nog goed hoe ik Vratislav uitlachte toen hij in Nederland rondliep op de zijne, maar sinds gister ben ik om en bekeerd. Het voelt als lopen op tapijt zei hij ooit en had gelijk. Nog nooit heb ik zulke fijne schoenen gehad. Misschien zijn ze niet zo mooi, maar wel ontzettend praktisch.
Kortom, vooral een oproep aan de vrouwen.. zet het gevoel opzij dat je schoenen beeldschoon moeten zijn en martel je lieve voetjes niet langer. Koop sandalen!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

laten we een stichting ter bevordering van de zichtbare tenen oprichten. Voor emancipatie van de sandaal en straatverwarming in de winter.

Lady zei

Ja de blote tenen club!! Wiebel die teentjes.. wel graag geknipt.
Ik wil in ons statuut ook graag opnemen dat we staan voor schone voetjes die regelmatig gemasseerd worden..

Anoniem zei

Echte teevzzzz.. Ik vind ze en beetje hippie maar voor mijn werk ideaal...
Ik moet persoonlijk nog even wennen om onder mijn vreselijk nette rok een paar "echte" sandalen aan te trekken.. Dan kies ik toch liever voor mn mooie mexicoose :$
Ohja.. En dan heb je ook nog de opmerkingen van vriend en vijand als je dan het lef hebt ze gewoon aan te trekken..... Niet aan te horen.. (trek me er weinig van aan hoor..)