09 mei 2006

Monkeys and Guinea Pigs

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Monkey see, Monkey ...erh, don't!! ;-)

Lady zei

hahaha hey Mark, even voor anderen die dit lezen, hij heeft dit kunstwerkje voor me gemaakt. Hij heeft iets met monkeys, ik heb twee cavia's.. dan krijg je dus dit. Helaas kon het niet groter.

Anoniem zei

Gewoon erop kliiken is groot genoeg denk ik ;-0

Anoniem zei

klijken? Combi van kijken en klikken?

Anoniem zei

LOL, de "i" zit net boven de "k"
Oftewel mijn poging tot blind typen :-( gruwelijk mislukt.

Lady zei

Je zit echt teveel op mn blog Mark, reageert veel te snel hahaha gelukkig had Jet ook iets op jou aan te merken :-P

Anoniem zei

..Muah, dat valt reuze mee. Post niet zoveel...toch?
En dit was gewoon toeval ;-0

(oeps)

Anoniem zei

Wanneer had ie iets op mij aan te merken dan?

Ik vond het klijken een leuke nieuwe vinding..

Lady zei

hahaha je hebt het verkeerd gelezen Jet, jij had commentaar op mijn spelfouten..