10 mei 2006

In het diepe

Vertrek:
Van Amsterdam (Schiphol) naar Tel Aviv-Ben Gurion International
Vluchtnummer
KL0461
Vertrektijd
21:00 Za 20 Mei 06
Aankomsttijd
02:25 Zo 21 Mei 06

Retour:
Van
Tel Aviv-Ben Gurion International naar Amsterdam (Schiphol)
Vluchtnummer
KL0462
Vertrektijd
05:30 Za 27 Mei 06
Aankomsttijd
09:30 Za 27 Mei 06


Voor vorige week snapte ik nooit waarom vrouwen vaak pas na drie maanden vertellen als ze zwanger zijn. Nu wel.
Soms ben je bang dat iets verdwijnt door het alleen maar uit te spreken. Is het nog erg kwetsbaar en nieuw (mijn vlam heeft een hekel aan het woord pril).
We hebben er zelf eigenlijk nog amper een naam voor, dus de beslissing van een week vakantie samen is een heftige. Een sprong in het diepe, zeker voor deze control freak die nog nooit gevlogen heeft en tot nu toe weinig gereisd..
Ik ben erg benieuwd hoe het zal lopen en geloof eigenlijk nog amper dat we over tien dagen vertrekken. Ik ben nog niet eens gewend aan deze gevoelens!

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Op zich is je prille willy relaxed genoeg om je niet op stuk te bijten in een week, dus als je gewoon een beetje op zijn vibe meegaat hoef je je niet druk te maken. En qua meer geruststelling: heb twee jaar geleden voor het eerst in twintig jaar gevlogen, en het was gewoon leuk. het viel niet mee, of iets dergelijks, het was echt leuk.

Anoniem zei

Overigens, zoals je aan de tijd kunt zien was het dikke pret met de dames :)

Lady zei

Ah heb je er weer een nieuwe date bij, jij beest? hahaha
We zullen zien, ik denk niet dat we elkaar snel in de haren zullen vliegen. Genoeg overlap voor begrip en genoeg verschil om teveel ergenis te voorkomen? Ik ga gewoon genieten, zeker ook van het vliegen. Vond het gezellig gister avond.

Anoniem zei

Mochten jullie elkaar toch in de haren vliegen, dan wil ik er graag beelden van (vooral omdat prille willy het soort haar heeft waar je niet meer uit komt). Het beest heeft platonisch-artistieke plannen met een saxofoon en de bijbehorende dame.

Anoniem zei

Wat is het toch fijn dat het lente is...
die vogels vliegen maar rond en vlinders worden gevangen in meer dan 1 buik... Ik wil het, ik heb het, ik geniet!!!

Anoniem zei

Gaaf hoor... geniet er gewoon lekker van... en is alleen maar mooi dat je voordat we samen op vakantie gaat erachter komt of je misselijk wordt van vliegen ;)

Anoniem zei

Komt vast goed, er is er nog nooit eentje blijven hangen! En verder gewoon blijven ademhalen ...
Tot zaterdag, Roel.

Lady zei

Nog een paar dagen en dan is het zover.. Ik wil bij het raampje als het even kan ;-) al is naast mijn vlam met mijn hoofd op zijn schouders ook wel prima..

Anoniem zei

zeg dat maar niet tegen de cabincrew... "Ik wil graag mijn hoofd op een vlam leggen tijdens de vlucht".