07 mei 2006

Bewogen week afl. skaten

Tjonge ik heb echt heel veel te vertellen, al komt niet hier te staan. Sommige zaken zijn te kostbaar en kwetsbaar om met iedereen te delen, al zou ik dat bij vlagen wel willen.
De week mocht ik er twee keer op uit voor mijn stage, helemaal geen straf met dit lekkere weer. Niet dat ik er veel van kon genieten, want ik was beide dagen druk met reizen en werken en de woensdag heb ik zelfs in een loods doorgebracht. Erg koel..
Het komt allemaal nog wel aan bod, maar niet in een logische volgorde. Deze post gaat bijvoorbeeld over de skate-tocht van vrijdag avond.Sinds een paar weken sta ik weer op mijn skates, voor de kleine stukjes van station Alphen naar mijn werk en weer terug, maar toch het is een begin. Daarbij heb ik helemaal geen honger door het weer, dus verbeeld ik me dat mijn buikje al iets aan het slinken is (waag het niet me uit die droom te halen..)
De echte start van het skate seizoen was dus vrijdag in Tilburg, Ramona had Jet, Bernd en mij uitgenodigd om daar mee te doen met de wekelijkse tocht. Helaas kon Bernd kon niet, maar Jet en ik stonden samen enthousiast in de file vrijdag middag. Gelukkig waren er woppers en een leuk telefoontje om dat leed te verwachten. En het zonnetje natuurlijk.
In Tilburg besloten we om ook naar de start te skaten, wat een kwartiertje extra kostte.
Achteraf een goed én slecht idee, want de spieren waren nu lekker warm, maar op de terugweg was het slecht voor de mentaliteit. Je denkt net een tocht af te hebben gemaakt, maar dan moet je dat stukje toch nog even. Een kwartiertje lijkt dan algauw heel wat langer..
De tocht zelf was erg gezellig, oude skate kennis Marcel was er ook bij en het tempo en de sfeer zaten er goed in. Op de foto Jet, Ramona en ik. Marcel weigerde.. hij zei niet goed over te komen op foto's..



Ik kan iedereen die een beetje kan skaten zo´n tocht aanbevelen. Door de groep is het makkelijk om het tempo bij te houden en het is erg gezellig. Zelfs het jongetje op de foto hield het bij, dus geen excuses.. even lekker zweten! Waarschijnlijk heb ik in 2,5 uur skaten net zoveel water gedronken. Eenmaal thuis dook ik meteen mijn bedje in, maar de volgende dag mocht ik om de vijf minuten naar de toilet. Volgens mij drink ik normaal te weinig..

Voor meer foto's (al dan niet gelukt) zie mijn oude space, zeg schaapje kun je me niet eens aan een mooie site helpen? Ben jaloers op Scherp ;-)

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Marcel? Hoeveel kennissen had u?
Op de foto kies ik op nr 1: links, nr 2: recht en als troost prijs het midden..

En even lekker zweten? Mijn paradoxisch mensch.. zal ik het ooit meemaken?

Ach, als wij samen hebben gezweet zal je buikje ook iets minder zijn. Ik ben toch de jouwe dus het maakt niet uit.
Volgende week zondag samen om 11 naar mijn kerk?





Ja grote taal op schrift, maar u kent mij.....

Anoniem zei

De site van scherp vind ik buitengewoon lelijk, maar bij hem ging het om de inhoud en die blijft goed. So you stick here. Behalve als ik je persoonlijk thuis een keer kan komen uitleggen over hoe en wat.

Lady zei

Een mannennaam en je stelt meteen vragen? ;-) Je bent vurig genoeg om me bezig te houden hoor..
Bovendien ben ik net zo goed de jouwe zoals jij de mijne bent, niet vanuit verplichting of afspraken maar vanuit het hart.
Jou kerk? Nu ben ik benieuwd, leg me eens uit? Ik ben ervoor :-)

Oh enne, mijn vriendinnen een beetje bekritiseren.. je moet ze nog een keer onder ogen komen hoor!

Anoniem zei

Ik raad je inderdaad niet aan om de verbetering bij wordpress (dat ik op aanraden van Benjamin gebruik) te gaan zoeken. Hier: http://www.htmlgoodies.com/primers/html/article.php/3478141

Kan je HTML leren, en als je er dan nog een cursusje flash achteraan doet heb je zo een slicke pagina.

Anoniem zei

@flame.. En bedankt hoor...

@ Lady.. Het was idd erg gezellig!! En ook zeker voor herhaling vatbaar.
Ik ga morgen in Leusden proberen te skaten. Kijken of ik die nu ook bij kan houden, zonder meteen helemaal buiten adem te zijn..

BTW.. whoppers altijd goed!!