02 mei 2006

Stage/kinderen

Tjonge heb al veel te lang niets meer gepost, het kost me soms veel moeite om mezelf te motiveren na een lange dag in Alphen a/d Rijn. Ik loop achter!
Deze week zal ik wat dingen inhalen, bij deze beloofd :-)
Een grappig peuter figuur, Noddy genaamd, kwam reclame maken om de redactie. Met taart overigens. Een goed excuus om een foto van mijn collega's te plaatsen. Alleen mijn begeleidster staat er helaas niet op.

Leuke dames niet?
Zoals je misschien weet is het blad waar ik voor werk (Groter Groeien) een blad over kinderen, dus dat geeft me een mooi excuus nog een lieve quote te plaatsen. Michal (9) en Ilja (7) op de verjaardag van mijn moeder toen ik vroeg waarom iedereen tegenwoordig twee juffen of meesters heeft in plaats van één.
Michal: "Nou mijn juf heeft een baby gekregen en dus wil ze nog maar twee dagen werken. Ilja: "Nee hoor, er zijn gewoon zoveel mensen die juf willen worden dat er niet genoeg scholen zijn en ze moeten delen."
Misschien moet ik Praatjesmakers maar gaan presenteren als ik groot ben..

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ALs jij praatjesmakers presenteert dan wil ik jou gast zijn. Inderdaad leuke verzameling dames...

Anoniem zei

Als jij praatjesmakers presenteert dan wil ik zien hoe de redactie gaat voorkomen dat je het halve gastenbestand ontvoerd... Een glazen wandje? Een presentatiedesk met insnoersysteem? Arnold Schwarzenegger inhuren als Kindergarten Cop?