09 augustus 2011

Baby Brouwers Blog!

Nu mag iedereen het weten, 1 + 1= 3, Bram en ik zijn in verwachting!
Bedankt voor alle lieve reacties op Facebook, het is erg leuk om te lezen dat jullie met ons meeleven. Afgelopen zaterdag hebben we ons kleine druifje voor het eerst mogen zien, EN horen. Vandaag ben ik als het goed is 9 weken en 4 dagen zwanger, wat betekent dat ik op 10 maart uitgerekend ben.
Het kan nog veranderen, want de echte termijnecho hebben we pas op 17 augustus.
Met mij gaat alles goed, in het begin merkte ik weinig van beroemde zwangerschapskwaaltjes als misselijkheid, maar nu doet mijn maag soms wel een beetje raar.
Het blijft gelukkig bij een wee gevoel en eigenlijk is het wel geruststellend. In dit stadium merk ik (behalve dat mijn BH's niet meer passen) weinig van de zwangerschap en de kwaaltjes zorgen ervoor dat ik elke dag weer weet dat ik zwanger ben.
Morgen ga ik met Bram voor het eerst naar de verloskundige, weer een leuke mijlpaal :-)
Hij is ook erg blij en trots op het mini-leventje dat in me groeit. We maken al plannen voor een heuse Efteling kamer en hij pinkte een traantje weg toen hij het hartje hoorde kloppen.
Samen zijn we ook een beetje aan het nadenken over namen. Zo bleek dat er altijd nog nieuwe dingen van elkaar te ontdekken zijn, want Bram blijkt een hele originele en onconventionele smaak te hebben op dat gebied :-)

Het gaat nog weten duren voordat wij het weten, maar bij de eerste celdeling is al bepaald of we een jongen of meisje krijgen. Het leek me leuk om een kleine pol op te zetten, wat denken jullie, wordt het een jongetje of een meisje?

Geen opmerkingen: