07 maart 2011

Lets stay together..

Vreescht niet, de uitnodigingen komen er bijna aan! Het ontwerp is af, maar ze moeten nog wel gedrukt worden. Voor wie nu denkt, uitnodiging? Waarvoor?
Nou, voor het leukste feest van 2011 natuurlijk.. de bruiloft van Bram en mij!

De afgelopen maanden gingen de voorbereidingen langzaam, maar gestaag door. De tijd kroop ook voorbij en nu duurt het nog minder dan twee maanden voordat we gaan trouwen! Ineens komt het heel dichtbij en moeten allerlei kleine dingetjes nog geregeld worden. Daarom weer eens een update over onze grote dag.

In eerste instantie ging het allemaal erg snel. Binnen een paar weken hadden we een leuke locatie gevonden en voor het eind van het jaar had ik mijn jurk al thuis hangen.. hij is op maat gemaakt in mijn lievelingskleur en verre van standaard. Helemaal zoals ik gehoopt had.
Ik bleef alleen toch twijfelen over een onderdeel van de jurk. Was dit toch niet nét anders dan bij het model dat ik gepast had? Na grondig vergelijken blijkt Anastasia (www.anastasi.nl) mijn jurk prachtig gemaakt te hebben. Hij líjkt alleen anders, vanwege de totaal andere kleur. Ik breng hem daarom deze week nog even terug, om hem iets aan te laten passen.

Brams pak is ook af, maar de laatste aanpassingen worden nog gedaan. Ook zijn outfit is met de hand gemaakt en anders dan een 'gewoon' pak. Ik vind het erg leuk dat hij zo'n specifieke voorkeur heeft. Op het gebied van schoenen kan het Bram helemaal niet gek genoeg.. hij heeft daarom Italiaanse schoenen besteld in de kleur van mijn jurk...

Iets wat voor Bram en mij allebei erg belangrijk is, is muziek. We hebben ons daarom helemaal uitgeleefd op een lijst met nummers die dj Rudy zal draaien op het feest. Eigenlijk is er daardoor weinig ruimte meer voor zijn inbreng... dus naar die lijst gaan we de komende tijd nog even kritisch kijken.
Natuurlijk hebben we ook lang nagedacht over de muziek tijdens de ceremonie. Uiteindelijk zijn er drie liedjes overgebleven, die veel voor ons betekenen. Muzikaal (daar let Bram veel op) en tekstueel (belangrijk voor mij).
Onze vrienden en bandleden van Bram, Waldy en Rudy, zullen de liedjes voor ons spelen en hebben al bij ons thuis geoefend. Volgens mij wordt het erg mooi! Het zal in ieder geval mooi klinken, want de vriend van ceremoniemeester Jet verhuurt apparatuur en heeft ons gratis microfoons, versterkers ed aangeboden. Heel fijn!

Goed, wat ben ik nog vergeten.. Op de bruiloft van mijn broertje David en zijn Dorine maakte ik de foto's. Mijn oom Jan, een goede amateurfotograaf, gaf toen aan míjn bruiloft wel vast te willen leggen en hield woord. Daar zijn we dus erg blij mee. Er is echter nog meer nieuws op fotografie-front.. tijdens de verjaardag van Brams oma raakten we namelijk aan de praat met hobby-fotograaf en neef Stefan. Hij liet ons zien dat hij al eens een bruiloft gefotografeerd had en we waren zwaar onder de indruk van zijn werk. Spontaan bood hij aan om ook ónze bruiloft in beeld te brengen en zo hadden we ineens twee fotografen! Stefan zal de gasten in ieder geval vastleggen als ze bij de locatie aankomen en verder freelancen om de minder geijkte plaatjes te schieten. Meer zal ik niet vertellen, anders krijg ik op m'n kop van Bram :-)

Er is meer te vertellen, maar daar ga ik jullie morgen mee vermoeien...

Geen opmerkingen: