20 mei 2007

Foto tijd

Wandelen bij mij in de buurt levert geen natuurschoon op, maar toch is het kanaal best rustgevend.

Mijn tweede ervaring met theatersport, ik kan iedereen aanraden een keer te gaan kijken. Als is het maar om mijn lief te horen spelen.. Badmutz in Oudaen!



Baas met een sigaret en een glimlach, zo zie ik hem het liefst :-)

Oh en natuurlijk mijn vlam terwijl net een belangrijk contract gesloten werd. Met als belangrijkste punt dat Baas hem niet meer zou kussen...

En tot slot... ik maar denken dat Gladius een bandnaam was..

Dit weblog is erg praktisch in het gebruik, behalve als het gaat om foto's. Toch doe ik weer even een poging om er iets van te maken :-)

5 opmerkingen:

Anoniem zei

En ik dacht dat Gladius een heel kort zwaardje was :-)

Anoniem zei

Nice pictures,
Leuke jongen!

Doe je goed,

dikke knuf en dat de tijd voor jou (en hem) mag stilstaan.

Anoniem zei

heerlijk, die oprechte blijdschap op die foto :)

Lady zei

Dat is ook waar :-) en een fallus symbool volgens sommigen, vandaar dat een band zich zo noemt?
Oh en anoniem reageren is echt flauw.

Trouwens baas... een hele dikke knuffel :-)

En thanks Niels! :-)

Anoniem zei

Mag ik ook eens even lekker anoniem zijn.

Maar ok, ik zal het niet meer doen ;-)