24 december 2006

Vastlopen en sporten..

Wat een schande dat ik deze maand nog helemaal niets gepost heb..
Er is ondertussen wel veel gebeurd. Vorige week heb ik mijn examenwerk voor het eerst ingeleverd. Ik voel me nu echt bevrijd, want het heeft me moeite gekost om bezig te blijven.
Achteraf vermoed ik dat het al mis is gegaan na de zomer. Ik sliep erg veel, maar echt ergens toe komen deed ik niet. Stroop aan mijn vingers en modder in mijn hoofd.
Het wordt tijd om actief te worden en met iemand te gaan praten, want deze 'depressie' was niet de eerste. Kleintjes heb ik er heel wat gehad, maar een andere grote had ik op de middelbare school. Toen ben ik ook blijven zitten.
Het is tijd om af te rekenen met dingen die mij belemmeren het beste uit mezelf te halen. En die dingen zitten in mijzelf. Het is nooit te laat om jezelf te verbeteren lijkt mij!
Voor wie ook even vastloopt heb ik een goede tip... ga sporten!

Ik had dit zelf al een jaar of 8 niet meer gedaan. Vroeger had ik een goed excuus, maar mijn buikje werd nu toch wel ernstig ;-)
Dus ben ik samen met Jet gaan sporten in Maarssen, bij Curves. Ik kan je vertellen ik ben bekeerd! Curves is echt ideaal voor vrouwen.


  1. In een half uur doe je een volledige workout samen met andere vrouwen,

  2. Het is er knus

  3. Je kunt komen en gaan wanneer je wilt

  4. Je bent moe maar niet uitgeput

  5. En het is betaalbaar!

Kortom, ik heb het naar mijn zin! Elke week gaan we 3 keer sporten en de 28e wordt voor het eerst gekeken of het ook nog echt zin heeft. Dan worden we gewogen en gemeten, iets dat vervelender klinkt dan het is. Ik ga lekker niet vertellen wat er uit de eerste weging kwam, maar zal wel vermelden of er verbetering is. Vooralsnog ziet het er iig naar uit dat ik iets afgevallen ben, maar de centimeters zijn belangrijker.





Goddelijk lichaam, here I come!

Geen opmerkingen: