03 november 2006

Bennie en Tammy

Wat is internet toch een fijn medium… zo plaatst een vage kennis berichtjes op je weblog en zo ben je al een half jaar samen..
In eerste instantie hield ik de boot af, maar toen we eindelijk afspraken was het voor mij binnen tien minuten bekeken. Sindsdien zijn we samen.
Elke avond als we weer bij elkaar zijn bedenk ik me dat het toch eigenlijk een wonder is.
Dat mijn hart nog steeds een sprongetje maakt als ik hem zie, we automatisch tegen elkaar aankruipen op de bank en even automatisch bijna overal over discussiëren..
Liefde is een irrationeel wonder, een bovennatuurlijk geschenk. Ik kan er alleen maar van genieten en hopen dat ik over een half jaar weer een lyrisch stukje over de liefde en mijn wederhelft kan plaatsen..

3 opmerkingen:

Marein Baas zei

°snif° Ik moet jullie loslaten, zodat jullie samen uit kunnen vliegen, mijn duifjes....

Anoniem zei

Ik ben geen boot maar een mensch

Lady zei

nou marein, wellicht is het weldra andersom. blijft toch leuk dat ik dankzij jou mijn niet boot maar mensch gevonden heb.