31 oktober 2006

White n nerdy...

Ik zit op de bank van Benny's tijdelijke hutje, hier en daar ligt nog een verdwaalde bierdop. Verder is het weer erg netjes voor het drukke weekeind dat we achter de rug hebben.

Vorige week woensdag ben ik 24 geworden. Weer een jaar erbij, maar nog piepjong als ik kijk naar de mensen om me heen.

Nog een heel leven voor me, zoals de oudere en 'wijzere' Gil zei.
Om dit te vieren nodigde ik wat mensen uit in het huisje aan de Maarseveense plassen. Ietwat ver van de bewoonde wereld, maar dat zorgde voor een leuk slaapfeestje.
Samen met vrienden van mijn wederhelft en mijzelf werd er gedronken, gesnoept van mijn taart en muffins en vooral over nerdy dingen gepraat. Zo werd een aflevering van South Park gekeken en bleek You Tube een goede bron van vermaak..
Een paar belangrijke mensen waren niet aanwezig, maar de huisje zat vol en was niet alleen warm door de petrolium kachel.
Rond half drie zochten Maaike, Gertjo, Marein, Mark, mijn wederhelft en ik een slaapplek op en dankzij de wintertijd werden er een paar goede uurtjes geslapen.

De volgende dag had Benjamin een ritje in de Amsterdamse museumtram georganiseerd. Hij stond zelf al vroeg met zijn brakke hoofd broodjes te smeren en ik eitjes te bakken voor onze gasten. Waarna we in een volle auto naar Amsterdam vertrokken.
Daar hadden kennissen en vrienden van zich verzameld en mochten we hobbelen in een oud trammetje. Zelfs de conducteur was ouderwets uitgedost en wilde best de helft van mijn broodje met zalm. Een leuk ritje, maar met 14 man was de groep wel wat groot.
Bij wijze van wandelingetje zijn we in een half uurtje naar de geitenboerderij gelopen, alwaar mensen zich tegoed deden aan ijsjes en we ons tussen de kinderen heen wurmde. Daarna was ik het wandelen wel een beetje zat.

De dag was nog niet voorbij, want in het parkje waar het huisje van mijn lief staat werd halloween gevierd. Daarom mocht ik met een grote voorraad snoep de buurt langs om verklede kindertjes blij te maken. Geen straf voor mij natuurlijk, maar ik lag die avond om negen uur in bed... toch wel moe..

Voor meer foto's zie mijn moppie's Flickr!

2 opmerkingen:

Marein Baas zei

ga je snel weer jarig zijn?

Lady zei

nou op het moment voel ik me nog lang niet jarig.