02 juli 2006

betablockers

Onze brillen keken naar elkaar.
De glazen kropen op elkaar af.
Plots lieten ze niet meer los.
Onze brillen waren verenigd


Ik wil je opeten
Een beetje van je proeven
Je zoute huid smaken
Zoete lippen zoenen

Morgen gaan wij dansen in het zand
Het zal stuiven we zullen zweten
Vallen en springen
Dansen op de muziek die wij samen tegelijk zullen horen.
Op de maat van de wind zullen wij bewegen
Tot de wind ligt horen wij de muziek samen in gedachte.

Je adem streelt mijn warme huid
Ik loop over in jou, mijn borsten in jou borst
Mijn benen lijken wel de jouwe.
Als één wezen bewegen we samen richting grond
Waar het wezen wezenlijk 1 wezen wordt.


Gaap weg in mijn armen,
Droom weg rustend op mij
Deel jou dromen hardop met mij
Houd mij wakker met jou geluiden
Hinder mij met jou gebreken
Morgen zullen wij kijken en zeggen,

Jij deelde jezelf met mij.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

dit klinkt als een droom...

maar ik wou je nog even zeggen, bedankt voor de gezellige dag! :) ik kom binnekort wel een keer langs als de verhuizing achter de rug is!

veel liefs :)

Anoniem zei

Ik heb ook geneukt vannacht, en gek genoeg ging dat veel minder poetisch ;)

Lady zei

Mafkees ;-) dit had niets met seks te maken. We schreven samen aan iets, iets wat nog niet af is lijkt mij. Rara, wie is groen en wie is blauw?

Anoniem zei

lastig, jullie maken zelfs dezelfde spelfouten... wat een eenheid!