10 maart 2006

Gemaskerd bal

Goeiemorgen.. het was wel erg vroeg vanochtend na een schamele twee uurtjes slaap. Gelukkig was er prima reden voor, want vanacht was het gemaskerde bal van de dame die je hier ziet. Lotte. Niet te verwarren met het lelijke eendje uit de Talpa-serie overigens.
Mijn Lotte ontving ons met zelfgemaakte maskers in haar huiskamer op UC. Het feestje moest even op gang komen, maar was toen ook wel erg gezellig. UC vriendinnetjes, allerlei wederzijdse vrienden en kennissen, het was zeer geslaagd.
Na een avond dansen, kletsen en drinken (martini is niet lekker met sinasappelsap) hebben we het feestje nog even voortgezet in de stad. De tent Derrick zei me niets, maar het was erg leuk om daar uit onze dak te gaan op foute jaren 80 en 90 muziek. Helaas wilde mn enkelbanden niet meewerken, maar ik vond het erg leuk!
Niet iedereen had trouwens een masker. Zo was er een meisje met een sluier en had vieze turk A. een pruik en snor uit de kast gehaald ;-) De foto's kun je vinden op mijn msn space, want het is te ingewikkeld ze hier allemaal neer te zetten. Vandaar alleen even het juweeltje van Lotte. De rest dus op: www.spaces.msn.com/members/ladyparadoxa Ik hoop dat het bevalt en dat ik de andere foto's ook een keertje te zien krijg!

Ps. Vanochtend met een duf hoofd in de trein kreeg ik meer aandacht dan in de hele week. Waar dat nou aan ligt? Volgens Herman (pappa van oppaskindje Boris) straal ik zelfs de laatste tijd.

Geen opmerkingen: