30 juli 2010

Een contract bij de notaris, dat het waar is...


'Ik heb nu toch al een tijdje iets op mijn hart', zei hij en ik schrok me eigenlijk een hoedje. Dat klonk serieus! 'De laatste maanden is mij echt iets duidelijk geworden,' ging Bram verder. Ineens nam het gesprek een andere wending, want hij werd een beetje emotioneel en haalde iets onder zijn jas vandaan. 'Ik weet zeker dat ik met niemand anders zó gelukkig kan worden'.. inmiddels lag het ingepakte doosje op de tafel van het restaurant en zat Bram op één knie naast de tafel, 'wil je mijn vrouw worden'?
Door mijn tranen kon ik eigenlijk niet zoveel uitbrengen, alleen hem knuffelen en met kussen overladen. Volgens mij murmelde ik nog net 'ja natuurlijk'... de grote vraag was gesteld, Bram en ik gaan trouwen!!

Natuurlijk volgen dan een heleboel gebruikelijke vragen, dus die zal ik alvast even beantwoorden, zonder langdradig te worden.. Bram en ik geven verder binnenkort een verlovingsfeestje, waarop we een klein groepje mensen willen uitnodigen en ik houd jullie natuurlijk op de hoogte!

Waar: In stadskasteel Oudean in Utrecht (het aanzoek dus, niet het huwelijk)
Waarom daar: Omdat het daar allemaal begon op 12 mei 2007, toen Bram daar piano speelde
Ring? Jaaaaaaaaaah, een hele mooie witgouden ring, heel wazig op de foto te zien
Datum: Nog niet heel concreet over gepraat, maar de eerste ingeving was 12 mei 2011

Ps. Op de tweede foto probeer ik mijn meest verbaasde gezicht op te zetten, we kregen van de mensen van Oudean namelijk een grand dessert cadeau van maar liefst 3 verdiepingen! Fruit, gebak, ijs, we wisten niet waar we het moesten laten..

1 opmerking:

Anoniem zei

Gefeliciteerd met jullie verloving!
(waarschijnlijk ben ik onbekend, maar ik zal het uitleggen. Ik was namelijk door blogs aan het zoeken, en kwam hier terecht)
Groetjes,
TiffanyEclipse
http://tiffanyeclipse.blogspot.com