14 februari 2007

Ik wil aandacht!

Kan iemand mij uitleggen waarom ik elk jaar weer lieg dat ik niet aan Valentijn doe? Net zoals ik vroeger loog dat ik wilde trouwen in spijkerbroek, dat ik vruchteloos mn best doe geen zeurkous te zijn en mezelf wijsmaakte dat ik geen kinderen wilde..

Het burgerlijke kleffe romantische deel van mezelf ontken ik het liefst zo hard mogelijk. Er is echter geen ontkomen aan.

Ik wil liefdesverklaringen van mannen met wie ik nooit wat zou willen beginnen.
Serenades
Bossen rode rozen
Een stapel valentijnskaarten met de mooiste gedichten
Spannende cadeautjes
Samengevat: horen hoe lief, mooi, lekker en speciaal ik ben.

Dit is geen hint, want terugkrabbelen is flauw, maar het is zeer bevredigend om aan mijn burgelijke commerciële zeurende kant toe te geven. Trouwens, de wensen voor valentijn zijn ook prima toepasbaar op de andere 355 dagen van het jaar..

5 opmerkingen:

Marein Baas zei

dat ik je hoor zéggen dat een jaar 356 dagen heeft is een ding, maar het opschrijven is gewoon schandalig!

Anoniem zei

what's in a name, a date, a number, a quote - just listen to the voice and sense the spirit ...

Lady zei

dankjewel :-) ik dacht nog, zal ik mezelf verbeteren of verontschuldigen. Stom foutje, kan gebeuren dus hij blijft mooi staan..

Marein Baas zei

jamaar je ZEI het dus ook! in de kroeg! van de week! TWEE KEER IS GEWOON TEVEEL VOOR EEN VROUW MET EEN BACHELOR! (a propos, een vrouw met een relatie met een bachelor is ook ene gekke gedachte).

Anoniem zei

Marein maakt namelijk nóóit [spel]foutjes...
*snuif*