17 januari 2007

Eunuch en verlossing gezocht..

En toen was het wachten. Op verlossende woorden.
Geslaagd of gezakt, het was in ieder geval een pak van mijn hart om alles definitief in te leveren. Niets meer aan te veranderen of om over te piekeren
Ben ik tevreden? Voor mij was het vooral belangrijk dat ik weer uit mijn dip geklommen ben. Ik ben echt gaan werken aan mijn afstudeerprojecten en dat geeft me een goed gevoel.
Ik probeer de goede lijn voort te zetten en heb nu al een aantal sollicitatie brieven verstuurd. Sommige in de journalistiek, anderen omdat er hoe dan ook geld verdiend moet worden.. ik ben benieuwd!
Volgende week mag ik een weekje op mijn zusje passen in Westervoort. Ver van de bewoonde wereld, maar ook een paar dagen om mezelf nog wat meer terug te vinden. Bovendien kan ik tijd doorbrengen met mijn beeldschone zusje!
Misschien niet enerverend dit tekstje.. maar het is wel even praktisch wat mij op dit moment bezig houdt.

Wist je dat...
  • Cavia's liever ongeknipte nagels houden?
  • Ze zo bang zijn voor de schaar dat ze alles laten lopen nog voor ze aan de beurt zijn??
  • Een Ammarilis veel geduld vraagt, maar dat de schoonheid dat dubbel en dwars waard is?
  • Dat ik letterlijk droom over n nieuw huisje waar ik meer dan twee stappen kan maken?
  • Dat Baas niet Baas boven baas bleek, maar onomstotelijk grappiger dan 6984 anderen?
  • Tammy's pannenkoeken goed in de smaak vallen?
  • Mijn wederhelft meestal ontzettend lief is?
  • De lokale pizzaboer mijn gezicht veel te goed kan verbinden met een pizza Ansjovis?
  • De dagen weer langer worden en de winter maar wegblijft?
  • Jullie allemaal opgevreten gaan worden door muggen deze zomer?
  • Maar ze mij niet lusten? Gnagnagna...
  • Ik een reserve-vriendje zoek omdat de mijne een maand weggaat zonder mij?
  • Je kunt soliciteren via dit weblog?
  • Dat je wel eerst op gesprek moet komen en een eunuch moet zijn?
  • Dit omdat Begamon I daar anders wel voor zorgt?
  • Ik denk dat het toch een vriendloos maandje wordt op deze manier?
Goed, genoeg onzin voor vandaag ;-)

4 opmerkingen:

Marein Baas zei

vind dit eigenlijk een veel leuker tekstje dan het wijvengemiep dat je meestal uit je toetsenbord braakt :).

Anoniem zei

hoe voelt dat nou, als je gezicht verbonden wordt met ansjovis? ;p

Anoniem zei

Tjee, wist je dat maaike bij jou is binnen gewaait? EN werd jou stem vandaag ook gelinkt met ansjovis toen je de pizza boer belde?

plastisch maar toch, al een spare lover gevonden?

Lady zei

hahaha nou dankje Marein, maar zoals je ziet ben ik weer terug bij miepen. en Nadja.. tja.. die asjovis.. zoals mijn geur er maar niet mee verbonden wordt zullen we maar zeggen..