29 december 2006

Met de billen bloot

Vandaag 'mochten' Jet en ik allebei op de weegschaal bij Curves..
Het was tijd om te zien of het kleine maandje dat we nu sporten zoden aan de dijk zette. Goede timing overigens, een paar dagen na de weldadige kerstdagen.
Die gedachte speelde even door mijn hoofd, maar eigenlijk is dat onzinnig.
Persoonlijk ken ik niemand die met kerst voor een week zit te eten. Lekker, ja.. Wat meer dan gewoonlijk, vast wel.. maar kerst is een slecht excuus voor de extra kilo's.
Enfin terug naar Curves. Ik ben openhartig, maar ga toch niet vertellen wat ik woog toen we begonnen. Dat beetje schaamte heb ik dan nog wel ;-)

Verloren in December: 0,5 kilo.

Verloren centimeters: 13
  • Middel: 3
  • Buik: 5
  • Heupen: 5
Verloren lichaamsvet: 1,20%

Kortom, het heeft wel degelijk zin. Behalve dan dat ik het gewoon erg leuk vind.. Ik had stiekem wel op wat meer gewichtsverlies gehoopt, maar het gaat me vooral om mijn buikje. Daarbij, ik zal toch moeten stoppen met mn chocotof verslaving..

4 opmerkingen:

Anoniem zei

YEEEEEY... De rest volgt vanzelf in het komende jaar...
Ik ben trots op ons..

Anoniem zei

Ja, en ik ben er ook wel blij mee :-)

Anoniem zei

Dikkertje!

Lady zei

ik weet wel dat jij het bent ;-) right back at ya!