06 september 2006

Strand!!

Lang leve het strand!
Eerst samen met Marein en Ben, twee uur wandelen met windkracht acht.. en dan die grote passen van Baas. Nee, ik moet eerst eens wat aan mijn conditie doen. Toch was het erg gezellig en hebben we bij een strandtentje van een drankje genoten.
Vandaag was de tweede keer, samen met mijn lief. We hebben evenlang in de auto gezeten als we besteed hebben aan zee, maar het was een heerlijke dag. Nog een klein beetje zomer in een duinpan met een broodje en een heerlijk zonnetje.
Tot slot gingen we iets drinken bij Timboektoe, een soort walhalla voor mij.. mensen die lekker op banken hangen, overal spelende kinderen en honden, lekker muziek.. Kortom een plekje dat ik nog wel eens terug zou willen zien.

1 opmerking:

Anoniem zei

Leven de vrijheid.