16 april 2006

Verjaardag Lisette!

Ik gok dat ik één van de weinige ben die al wakker is nu.. Het was dan ook een leuk feestje vanacht. Aanstaande dinsdag is Lisette jarig,
maar ze besloot het nu al te vieren op haar eigen kamer. In hetzelfde huis dus, heel relaxed.
Het was erg knus met zoveel mensen, maar dat pakte prima uit. Haar ouders waren er overdag en gingen weg toen de mensen binnen kwamen druppelen. Niet genoeg ruimte voor iedereen om te zitten, maar dat stoorde niet. Ik zal geen lijstje gaan opdreunen van mensen die er waren, maar het was voor haar volgens mij een leuke mengeling van oude en nieuwe vrienden die het erg gezellig hadden samen.
Voor Martijn was het meteen zijn laatste feestje (koortsig en wel) voordat hij voor langere tijd naar het buitenland gaat dus dat gaf ook een andere dimensie aan de avond. De wijn vloeide rijkelijk en ik heb me zeer goed vermaakt. Later op de avond werd de digitale camera herontdekt door een paar mensen (zoals Paik het mooi zei) en er zijn in totaal een stuk of tachtig foto's geschoten. Een aantal ervan erg grappig maar genant, dus ik moet nog even bedenken wat ik daarmee ga doen.


Rond twee uur besloot het gros om nog naar de stad te gaan, maar na een drukke week en om zes uur te zijn opgestaan zag ik dat niet zo zitten. Het was zo lekker warm binnen en in de stad zou ik afhankelijk zijn van anderen om weer thuis te komen (taxi delen bijvoorbeeld). Ik besloot dan ook om mijn bedje in te gaan. Ik ben benieuwd hoe lang de anderen het nog uitgehouden hebben, maar het was ongetwijfeld een succes.
Enfin, het was gewoon een erg geslaagde avond en ik ben nu weer klaar om naar mijn ouders te gaan, zonder kater. Ben benieuwd hoe de rest zich voelt ;-)

Over de foto's: Boven natuurlijk Lisette met haar nieuwe zonnebril. Volgens mij heeft ze aan iedereen wel een keer gevraagd of hij echt wel leuk is.. Dus nog 1 keertje, Ja Lis, hij is echt heel gaaf! De tweede foto is van mij en Paik, vond ons wel heel lief samen. :-)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

doe je die rooie jurk ook aan naar Yoga? ik heb trouwens geen Lisette-posse in de stad gezien, en ik heb toch echt ongeveer heel Utrecht schoongeveegd vannacht...

Lady zei

hahaha die jurk was oranje, maar zie je vast nog wel eens. Lisette wilde met haar crew naar Tivoli, maar weet niet hoe dat allemaal afgelopen is. Ik zou zeggen, vraag het Aftah. Zelf kom ik niet naar yoga, bij de fam! mijn vader is namelijk jarig morgen.

Anoniem zei

had ik kunnen weten, mijn telefoon zei vanochtend al dat je vader *vandaag* jarig is en het is ook nog pasen. Overigens is de ganse yogagemeenschap minus mijzelfe keihard afgehaakt. Het zal dus wel leuk zijn geweest in de tivoli of waar dan ook.

Anoniem zei

Plaatsen die foto´s!!! Ik ben erg nieuwsgierig..

Liefs