22 maart 2006

Stage enzo

Goeiemorgen :-) Het wordt weer een rustige dag vandaag volgens mij.
Het is nu de derde dag van mijn stage en ik zit nog echt in een opstart fase. Ik heb al een aantal opdrachten gekregen, maar natuurlijk moet je eerst mensen vinden en afspraken maken voor je op pad kunt. Tot die tijd heb ik een paar kleinere klusjes.
Net als gister is het hier erg rustig. Eva, mijn begeleidster is ziek en ik zit in een achteraf hoekje van het kantoor. Gelukkig gaat dat nog wel veranderen zodat ik wat meer aanspraak heb. Al leidt dat wel meer af..
Verder is de sfeer hier erg prettig, de dames zijn open en gezellig. Iets wat ik heel belangrijk vind. Ik bruis van de ideeën en op de langere termijn heb ik er alle vertrouwen in dat ik die ook uit mag voeren. Het is de eerste week, dus nu nog even acclimatiseren. Stage lopen is trouwens wel weer behoorlijk vermoeiend.. ik dacht dat ik geen moeite zou hebben met het ritme, maar na een werkdag ben ik behoorlijk uitgeblust.

Leuk dat er weer regelmatig reacties op mijn log staan! Ik schrijf deels voor mezelf, maar krijg ook erg graag feedback van de mensen die het lezen. Oh en Moontje, over introvert en extravert, volgens mij zijn veel mensen een mix. Ik sla een beetje door naar extra, anderen weer naar introvert en jij hebt gewoon wat van beide. Jet zegt ook zoiets, al gebruikt ze woorden die voor mij geen positieve klank hebben. Ze zegt namelijk dat ze zich aanpast. De vraag is dan, maar wie ben je als niemand kijkt? En blijf je wel jezelf? Zo ben je namelijk het leukst!

liefs

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Nou wie heeft gezegd dat werken niet vermoeiend is.. Ik heb net 6 hectische uurtjes op mn werk doorgebracht en heb t idee dat er een wals over me heen gegaan is... En ik ben echt niet pas net begonnen..


Over die in en extroverten..
Soms vraagt een situatie om extrovert en soms om introvert. Ik kan het allebei. Zeker niet negatief bedoeld!!!

Maar als niemand kijkt... Slaap ik. (A) Ben ik meer introvert dan extrovert. Al zou mijn konijn, als ze het kon, vertellen dat het dan ook vaak zat nog wel extrovert is..
Gewoon een mengelmoesje.

Liefss

Lady zei

Dag mengelmoesje :-)hoop dat we elkaar snel weer zien, goed dat je flexibel genoeg bent voor beide kanten! kus

Anoniem zei

Graag weer...
In het reastaurant? moeten we maar weer even plannen!

x