18 februari 2006

Een nieuw kapsel, nieuw weblog?

Na een paar maandjes posten op mijn msn-space wilde ik toch meer. Foto's in de tekst kunnen plaatsen bijvoorbeeld, en een minder lelijke opmaak.. Na wat rondkijken vond ik deze manier van 'bloggen' toch en de makkelijkste en mooiste. Andere weblogs brengen je op goede ideeën, dat blijkt maar weer. Kom snel weer eens kijken voor dagelijkse beslommeringen, gedichten, overdenkingen en andere schrijfsels.
Btw, mijn haar is flink gesnoeid! Check it out en laat me weten wat je vindt! Moest weer erg vroeg mn bed uit om te werken, dus wees niet te hard ;-)


5 opmerkingen:

Anoniem zei

Nou, ik weet amper hoe het oude kapsel zat :D ... maar ik vind dit ook heel erg leuk staan hoor!

Anoniem zei

Nieuwe dag.. Nieuw haar...
Je haar is bjoetifoel.. Vond t gezellig gisteren.

Tot gauw!
X Jet

Anoniem zei

Hey meis,

Nieuwe kapsel is echt chilly...ziet er heel vlot. leuk en en en... gewoon nog leuker rond dat spontane koppie van je ;).

Sorry dat ik gisteren zo moe was en daarom wat minder reageerde maar doen we snel over natuurlijk en dan goed ;)

Liefs Ramona

Anoniem zei

hey dame ;)

je haar zit leuk! benieuwd wat hier nog meer gaat komen :)

kusje!

Anoniem zei

zo op het eerste digi-gezicht heb je een fris koppie. meer dicht graag!